DIN NAPRAPAT

Det er ikke unormalt å få låsninger mellom skulderbladene, spenninger i rumpe, korsrygg og nakkemuskler når man er mamma.
Som naprapat hjelper jeg deg til å få en kropp der samspillet mellom muskler og ledd er optimal. Jeg løser på dine muskel spenninger og låsninger slik at kroppen din samarbeider meg deg.

Du trenger og fortjener en kropp som kjennes lett, smidig og sterk. En kropp som samarbeider med deg uansett hva du holder på med.

Hva er naprapati?

Naprapat betyr å korrigere årsaken til smerte. Dvs du kan ikke bare ta bort vondtene, men de må også holde seg borte. Naprapati er en manuell behandlingsform for muskel- og leddproblemer. Dette betyr at vi bruker hendene våre til å redusere dine muskler og ledd, for å oppnå bedre funksjon og bevegelighet samt å minske smerte. Naprapater jobber alle muskler og ledd i hele kroppen. Behandlingen kombineres med spesifikke kunnskaper om kroppens oppbygging av muskler, ledd, skjelett og nervesystem. Vi på Mammaklinikken er spesielt opptatt av å redusere smerter og ubehag hverdagen gir deg.

Hva jobber naprapaten med?

Ønsker du lindre akutte og kroniske skader som er relatert til muskler, sener, ledd og skjelett?

Vonde rygger og nakker er den vanligste årsaken til at våre pasienter oppsøker hjelp, men vi jobber også med alle andre muskler og ledd i kroppen som smerter i armen, strålinger, kinker og generelle ubehag.

Naprapatene ved Mammaklinikken jobber med kroppen som en helhet. Dette innebærer at det er viktig å finne årsaken til smerten og ikke bare lindre symptomene for å få en langvarig linding av behandlingen.

Når du kommer til naprapat for første gang innledes besøket med en grundig anamnese (sykdomshistorie). Deretter foretar naprapaten din en rekke kliniske tester for å fastslå hva problemet består av og hvor smertene kommer fra, slik at en preliminær diagnose kan stilles og behandlingen blir best mulig tilrettelagt den enkelte pasient.

«Hos oss er du i fokus!»

Klikk her og bestill time i dag!

Behandlingsmetoder i en naprapatbehandling

Behandlingene er individuelt tilrettelagt og varierer avhengig av smertens årsak, karakter og lokalisasjon. Selve behandlingen er basert på anerkjente teknikker som:

• Massasje
  • Triggerpunktbehandling